Saturday, November 29, 2008

~~ 回家了 ~~

foundation last sem de study week,
我回家了,妈妈也准备了火锅等我回家吃,
结果在看戏的爸爸,要睡觉的姐姐,等我一个晚上的妈妈
都一起坐在餐桌旁陪伴着我吃火锅,
谢谢爸爸妈妈姐姐这么疼我!!!
妈妈一直把食物放进火锅里头,
一直叫我吃,说这好吃那好吃,
结果放了很多食物,也吃了很多很多,
姐姐还笑说我很厉害耶!!!
胃好大,可以吃这么多东西,
难怪我会肥肥胖胖....



家~永远是最温暖的地方!!!

4 comments:

守候 said...

吃吃吃只会吃。。。
难怪会变猪。
PIG Angelina

sTeLL@ said...

lolzzzzz.....
really that i look very fat meh??
just got little baby fat only ma...
haha..... ^^

守候 said...

BABY fat?
Still baby a?
not fat la.
I just simply said said only.
dont so serious.

sTeLL@ said...

haha...
really i know i got little fat lar...
haha...
after exam just keep fit lar..
haha..
if not, really no body want liao...